Ügyintézés lehetőségei a JuPiNet Távközlési Kft.-nél!

A pandémiás időszak alatt

A pandémiás időszakban fontos a járvány minél gyorsabb lezárulásához, hogy mint közösség gyakoroljuk a szociális eltávolodást: maradjunk otthon, nézzünk tévét, akinek nincs más dolga, ne tegye ki magát felesleges kockázatoknak.

Ennek részeként, a JuPiNet Távközlési Kft. 2020.03.16 napon bezárta ügyfélszolgálati irodáit az ügyfelek előtt, azaz személyes ügyintézésre jelenleg nincs lehetőség.

Természetesen az időszak alatt kritikus, hogy a hálózatunk a legjobbat hozza, és a lehetőségekhez képest kiszolgáljuk az ügyféligényeket. Jelen dokumentumban összeszedtük előfizetőink számára a személyes jelenlétet nem igénylő, ügyintézési formákat.

Szerződéskötés vagy Módosítás

Nagyon sok ügyfelünk esetén, az iskoláskorú gyermekek és a munkáltató által engedélyezett home-office miatt, szerződéskötési és módosítási igény merült fel, jelenleg ugyanis szolgáltatási területein a JuPiNet Távközlési Kft. biztosítja a leggyorsabb internetkapcsolatot.

Ilyen esetekben, tájékozódás céljából indokolt felkeresni a JuPiNet.hu weboldal dokumentumok menüpontját, ahol technológiákra és településekre bontva elérhetőek az aktuális ajánlataink.

Szintén szerencsés felhívni a JuPiNet központi telefonszámát, a 1251 négyjegyű vagy +36-94/380-794 számon, és tájékoztatást kérni munkaidőben az ügyfélszolgálati kollégákról, akik azonnali választ tudnak adni a kérdéseire.

Amennyiben sikerült döntést hozni az igényekkel kapcsolatban, úgy beszéljünk szerződés módosításáról vagy új szolgáltatási igényről, a legjobb megoldás az info@jupinet.hu címre küldött levél.

Az írásban megadott igényt minden ügyfélszolgálatos kollégánk megkapja, és visszahívják Önöket a részletekkel és pontos lehetőségekkel kapcsolatosan, majd elindítja a szükséges adminisztrációt.

Mindenképpen javasoljuk, hogy az elektronikus levelét úgy írja meg, hogy egyértelműen szerepeljenek benne a következő információk:

  1. Szerződő fél neve
  2. Felhasználási cím
  3. Mobiltelefonszám az azonnali kapcsolatfelvételhez.
  4. A pontos igények: milyen sebességben, csomagban, feltételekben gondolkozik.

Amennyiben már ügyfelünk, az adminisztrációt jelentősen meggyorsítja, ha megírja részünkre a rendszerünkben is szereplő egyedi ügyfél azonosítót, amelyet meglévő szerződései felső sarkában, valamint minden számlalevelünkön is szerepeltetünk.

A szerződés aláírásának kérdése megállapodástól függ: jellemzően kollégáink ezt házhoz is kézbesítik bekötés során, de beszélhetünk egyedi megoldásokról is.

Fontos információ, hogy módosítás esetén, amennyiben az Önnél lévő eszközeink ezt megengedik, nem kell minden esetben kollégáinknak belépni az Ön otthonába. Amennyiben az igénye teljesíthető a már kint lévő eszközökkel, úgy ezzel ellentétes kérés hiányában kollégáink nem mennek házhoz.

Hibabejelentés

A megváltozott helyzetben, mindenki érdeke, hogy a hálózat stabilan üzemeljen. Ennek megfelelően cégünk kollégái a lehetőségekhez mérten továbbra is folytatják a karbantartási és hibajavítási munkát.

A hibabejelentés legpraktikusabb módja a telefonközpontunk felhívása a 1251 négyjegyű, valamint +36-94/380-794 telefonszámon.

Munkaidőben a beköszönő szöveg, valamint a pandémiás időszakra szóló tájékoztatást követően(1,5-2 perc), a hívás az ügyfélszolgálatunkra kapcsolódik, ahol annak aktuális terheltségétől függően azt a lehető leggyorsabban felveszik.

A hibabejelentés során a legpraktikusabb egyből az azonosítást segítő adatokkal kezdeni: Indokolt azonnal közölni a kollégákkal a bejelentő nevét, a felhasználási hely címét, az előfizetés azonosítóját. Ezekből az információkból kollégáink gyorsan megtalálják az ügyfelet a központi ügyviteli rendszerben. A hibajelenség leírása során törekedjen közérthetőségre, és a hiba legpontosabb leírására. Például amennyiben nem lát bizonyos csatornákat, akkor készüljön fel rá, hogy ezeket megnevezze a kollégák részére. Amennyiben az internetkapcsolata nem stabil, úgy jegyezze fel a szakadások időpontjait a kollégák részére.

Cégünk helyi vállalkozás, azaz nem üzemeltet az ország másik végében telefonközpontokat: ez egyrészt nagyon jó, hiszen aki felveszi a telefont, az jó eséllyel ismeri Önt és családját, és valóban motivált abban hogy azonnali segítséget adjon. Másrészt, véges kapacitásokkal rendelkezünk, amire jó példa hogy nyitvatartási időn kívül üzenetrögzítős rendszert biztosítunk ügyfeleinknek telefonos hibabejelentés esetén. Ilyen esetekben nem hús-vér kollégával beszél, hanem egy rögzített üzenetet hagy cégünk számára.

A hangüzenetben, ahogy erre az elhangzó szöveg is felhívja a figyelmet, az első lépés mindig a beazonosítás: kezdje a saját nevével, a felhasználási címmel, visszahívásához szükséges telefonszámmal, kiemelten ha rejtett számot használ. Nagyban segíti a munkánkat, ha beolvassa egyedi ügyfélazonosítóját, amelyet a számlalevélen valamint a szerződésén minden esetben megtalál. A hiba vagy igénye meghatározásakor törekedjen egyértelműségre, és érthetőségre, amellyel növeli a gyors ügyintézés esélyét.

Amennyiben távoli segítségnyújtással javítható az adott jelenség, a kollégáink ezt fogják javasolni elsődlegesen.

Amennyiben távoli módon nem tudunk segíteni, úgy egyeztetnek a helyszíni beavatkozás lehetőségeiről. Amennyiben hatóságilag kijelölt karantén, vagy betegeskedő családtag van a háztartásban, úgy ezt jelezzék a telefonhívás során.

A helyszínekre kiérkező kollégák munkájuk során viselhetnek személyi védőeszközöket, maszkokat vagy kesztyűket. Ez az Ön és kollégáink érdekeit is szolgálja, hiszen bármely fél lehet fertőzött úgy, hogy erről nincs tudomása. Javasoljuk, hogy a helyszíni hibajavítás során, a kollégák előre előkészített környezettel találkozzanak, valamint a hibajavítás során minél kevesebben tartózkodjanak otthon.

Amennyiben nem kívánja, hogy kollégáink belépjenek az otthonába, úgy természetesen a lehetőségekhez képest igyekszünk az eszközök kiadásával és távsegítséggel orvosolni az Ön problémáját.

Befizetések

Az időszakban az előfizetéseket változatlanul számlázzuk. A szolgáltatások biztonsága miatt, fontos hogy a hozzánk hasonló infrastrukturális szolgáltatók ne szenvedjenek forráshiányban, hiszen mindenkinek érdeke hogy az áram, víz és távközlés folyamatosan elérhető legyen minden otthonmaradó számára.

Korábban több ügyfelünk választotta a befizetés ügyfélszolgálaton vagy postán történő módját. A törvényi változások miatt azonban, most már évek óta nyugodtan kimondhatjuk, a fizetendő díj magától nem változik, annak mindig oka van, és mindig jelezzük előre. Bátran lehet élni csoportos beszedés, vagy ütemezett utalás eszközeivel, hiszen azonos díjat fog teljesíteni minden hónapban.

Emellett, nagyon hasznos eszköz cégünknél az e-számla: a digitális módon, e-mailben érkező számla egyértelmű, papírt nem fogyaszt, és azonnal teljesíthető utalássál.

Amennyiben díjfizetési problémája, tartozása, vagy más befizetésekkel kapcsolatos ügye van, mindenképpen az e-mailben, az info@jupinet.hu címre tett bejelentést javasoljuk.

Írja meg a nevét, előfizetési helyét, mobiltelefonszámát és más elérhetőségeit, valamint minél közérthetőbben megfogalmazott módon a problémáját. Amennyiben gondolja, bátran csatolja be utalásait, csekkjeit vagy más befizetést bizonyító dokumentumait, az ügymenet meggyorsítása érdekében.

Általános tanácsok

A megváltozott időszakban a hálózat stabilitás közös érdekünk: ez az a helyzet, ahol senki nem maradhat távközlés nélkül, emiatt legyünk tekintetre másokra is. A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság összeállított egy tájékoztató anyagot, hogy mire figyeljenek az internetező ügyfelek, hogy csúcsidőszak során minél stabilabb kapcsolatot vehessenek igénybe.

Szintén fontos beszélni arról, hogy az interneten való jelenlét során nagyon sok félreérthető, vagy szándékoltan hamis hír jöhet szembe: az interneten nem mindenki a legjobb formáját hozza. Fontos képesség, hogy ezeket a propaganda és fake news jellegű tartalmakat minél jobban felismerjük, és csak ne fogyasszunk szándékoltan pánikkeltő vagy rosszindulatú tartalmakat. A Digitális Jólét Program keretében készült Digitális Gyermekvédelem weboldal (https://digitalisgyermekvedelem.hu/) közérthető módon megfogalmazott tájékoztatókat fogalmaz meg a témába. Javasoljuk mindenkinek aki nem rég például megosztotta a Facebookon terjedő jogi nyilatkozatot képei felhasználásával kapcsolatosan, hogy olvassa végig az itt összegyűjtött tartalmakat.

Természetesen a JuPiNet Távközlési Kft. továbbá felgyorsította az online jelenlétének fejlesztését: többek között olyan weboldalt, integrált chat felületet, és online lehetőségeket szeretnénk a közeljövőben bevezetni, ami jelentősen csökkenti a lemaradásunkat országos versenytársainkkal szemben, és az Önök kényelmét szolgálja ügyintézés során.

Bálint Péter
JuPiNet Távközlési Kft.
Marketing&Értékesítés